AEG AE3455 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AE3455 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

Trude 1959 09-01-2011
Geschreven voor: AEG AE3455 zwart

Na korte periode stofzuiger al terug gebracht vanwege geluidsoverlast, het leek wel een opstijgend vliegtuig. Toen werd ons verteld, na weken van reparatietijd, dat er orginele stofzuigzakken gebruikt moeten worden. Maar ook dan hetzelfde oorverdovende geluid. Ook valt stang regelmatig van slang af, en zuigkracht is op vloerbedekking erg slecht.Ik wilde een kleinere stofzuiger voor het gemak, maar vind het jammer niet eerst beter vooronderzoek te gedaan te hebben via deze site.

Stofje2010 22-12-2010

---------- update review 22-12-2010 ----------
Ik lees hier dat mensen aangeven dat de zuigkracht vermindert. Dat probleem had ik ook en toen heb ik de bocht van de stofzuigerslang (overgang van de steel naar de slang) losgemaakt en daarin zaten echte proppen stof, kattenharen etc. Toen die verwijderd waren was de zuigkracht van weer erg goed. Misschien een tip voor de mensen die hierover hebben geklaagd.

---------- oude review 21-12-2010 ----------
Wat heb ik aan een mooie vormgeving, als het ding heel slecht zijn werk doet. Je moet gewoon vaak pluisjes oppakken en zelf in de zuigmond doen ...Waarom de mogelijkheid om de zuigkracht te regelen als de maximum zuigkracht nog minder is dan de zuigkracht van mijn kruimeldief.....Hij maakt meer lawaai dan dat hij opzuigt. Een miskoop eerste klas !!!

Miskoopje 21-12-2010

Tilau 02-01-2010
Geschreven voor: AEG AE3455 zwart

Goedkope stofzuiger, die zijn geld niet waard is.

Stang blijft niet in de slang zitten. Bij vol vermogen nog steeds een slechte zuigkracht.
Stofzuiger maakt erg veel lawaai.

Kunstof van de stofzuiger neemt beter stof op dan de stofzuiger zelf.Stofzuiger is wel lekker licht van gewicht.
En het snoer is langer als van mijn oude stofzuiger.

Pascal001 02-11-2009
Geschreven voor: AEG AE3455 zwart

Na 12 jaar een Philips te hebben gehad, nu voor deze gekozen. Het lange snoer daar ging ik voor, thuis uitgeprobeerd en blijkt niet 8,2 m. te zijn maar 5 m. En het geluid, te erg gewoon!
De dealer gebeld en de 8,2 m. is de totale lengte van de stofzuiger incl. snoer! Dit had niet zo verkocht mogen worden dus kan ik 'm gelukkig gewoon terug brengen.

Mr Maurits 20-09-2009
Geschreven voor: AEG AE3455 zwart

Redelijk presterende stofzuiger voor weinig geld. Ik lees hier veel negatieve reacties, maar je moet deze stofzuiger beoordelen in de prijsklasse waarin hij valt. Vergelijk je hem met even dure, onbekende merken die bijv. bij blokker voor een paar tientjes verkocht worden, dan is deze machine vele malen beter. Het is inderdaad geen stille machine en de zuigkracht blijft alleen op peil als je het mondstuk regelmatig schoonmaakt tijdens het stofzuigen. Ook de stofzakken zijn niet erg groot. Dit zijn voor mij geen sterke minpunten. Wel irritant is het snoer wat gewoon echt te kort is. Een langer snoer is waarschijnlijk niet in het kleine zuigertje op te rollen, maar toch. Positief: prijs, laag gewicht, zeer compact, incl. parketborstel.

Ellen1958 30-07-2009
Geschreven voor: AEG AE3455 zwart

Mijn vorige stofzuiger was ook een AEG en die was prima. Maar deze stofzuiger is een ramp. Je hebt oordopjes nodig tijdens het stofzuigen, anders houd je het geen 5 minuten vol. De herrie is oorverdovend. Het snoer is te kort. De zuigkracht stelt ook niks voor. De rolveger van mijn oma deed het nog beter. Had ik deze site maar eerder bezocht, dan had ik geweten dat ik dit apparaat niet moest kopen.

Ron 1964 21-06-2009
Geschreven voor: AEG AE3455 zwart

Ik heb maar 1 woord over voor deze stofzuiger wat een enorm rotding , de zuigkracht van deze stofzuiger is werkelijk ver beneden alle normen en de herrie die het product maakt is met geen pen te beschrijven.
Ik kan alleen maar aanraden wannneer je op zoek bent naar een nieuwe stofzuiger koop dan niet deze AEG AE3455 , het is echt weggegooid geld.

N.1969 18-12-2008
Geschreven voor: AEG AE3455 zwart

Wat een waardeloze stofzuiger. Mijn (Philips) stofzuiger ging na ruim 12 jaar stuk. Dacht met deze AEG een goeie weer gekocht te hebben. Ben er nu na 1 week zo zat van dat ik inmiddels weer een nieuwe Philips heb besteld. Ontzettend veel herrie, geen zuigkracht, te kort snoer. Echt weggegooid geld. Ik ga een klacht schrijven hierover naar de fabrikant. Ben nu weer blij met mijn nieuwe Philips. De AEG staat nu, na 1 week op de zolder!! Niet kopen!!

city 15-07-2008
Geschreven voor: AEG AE3455 zwart

maakt veel lawaai, zuigt bijna niets op en heeft een veel kortere snoer als aangegeven in de specificaties.

Wel handig om na het stofzuigen te gebruiken als barbeque. (zo heet!!)

Mr RDW 14-04-2008
Geschreven voor: AEG AE3455 zwart

Deze stofzuiger maakt zoveel lawaai dat ik er hoofdpijn van krijg en een piep in mijn oren. Ik vraag me af of stofzuigers worden getest op geluidsproductie. Zuigcapaciteit is matig, maar het is een kleine machine. De 1800Watt staat volgens mij voor geluidsvermogen.

iris buitenhuis 21-03-2008
Geschreven voor: AEG AE3455 zwart

Het is een hele slechte stofzuiger. Hij zuigt echt niet en vooral als de parketborstel wordt gebruikt. Hij zou 1800 watt kunnen leveren. De kruimels blijven gewoon overal liggen of ze worden vooruit geschoven door de zuigmond.

John van Dokkumburg 14-02-2008
Geschreven voor: AEG AE3455 zwart

Makkelijke stofzuiger voor weinig geld na eerst een tweetal Bosch / Siemens te hebben gehad met repectievelijk 1100 en 1300 watt el. vermogen.

Moest wel even aan het model wennen Onderzoek : omdat ik nergens de stofzak inhoud in de folder en allerlei sites kon vinden heb ik dit zelf even opgemeten , deze zijn 16 x 16 x 11 . Kom ik uit op 2.7 liter wat niet erg veel is maar dan blijft je volle machine wel lichter in vergelijk met de 4 a 5 liter liter zakken .

Verder is hij gelijk als uit een AE 3450 - AE 3460 serie . De zakken hebben code GR 5 of de GR.5 die ik ook vind bij enkele veilingsites .
Originele zakken zijn wat duur. ( ergens gezien ; 10 stuks voor 14,50 )

Minpuntje : Er word hier en daar vermeld dat het snoer een lengte heeft van 8.20 meter .. maar heb ik nagemeten en kom niet verder dan 5.00 meter .

Al met al mijn eerste indruk is een fijne machine waarvan de zuigkracht electronische en mechanisch is in te stellen . Moet nog wel even wennen aan devermogens aanpassingen mbt het te zuigen oppervlak .